Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Turkowicach

ul. Jaśminowa 3, 62-700 Turek

WIELKOPOLSKA

Przejdź do strony głównej

Czwartek, 28 marca 2024

ARCHIWUM - Zamówienia publiczne

                                                                                             Turek, dnia 15 stycznia 2020 r.
 


ZAPYTANIE OFERTOWE


Na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 Wójta Gminy Turek z dnia 19 kwietnia 2017 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zwracam się w trybie zapytania ofertowego z prośbą
o przedstawienie oferty cenowej na:

„Wykonanie prac remontowych w budynku Szkoły Podstawowej w Turkowicach,
gmina Turek”

I.         Zamawiający:

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Turkowicach, gmina Turek
ul. Jaśminowa 3, Turkowice
62-700 Turek

II.        Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowych w budynku Szkoły Podstawowej w Turkowicach, zgodnie z załączonym przedmiarem.
  2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
  4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
  5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego robót
    i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie.

III.      Oznaczenie terminu wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia: od 25 stycznia 2020 r. do 30 kwietnia 2020 r.

Główne prace remontowe powinny zostać przeprowadzone w okresie ferii zimowych
tj. od dnia 25 stycznia 2020 r. do dnia 09 lutego 2020 r. Poza tym okresem prace remontowe muszą się odbywać w sposób nieutrudniający prowadzenia zajęć szkolnych.

IV.      Sposób przygotowania oferty:

Zgodnie ze wzorem formularza oferty.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej następująco:

„Oferta na wykonanie prac remontowych w budynku Szkoły Podstawowej
w Turkowicach, gmina Turek
.

Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą czytelną techniką i obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.

V.        Wykaz dokumentów jakie muszą dostarczyć oferenci:

            1) Formularz oferty (załącznik nr 1);

            2) Kosztorys ofertowy.

VI.      Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy przesłać pocztą, bądź dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego na adres: ul. Jaśminowa 3, Turkowice, 62-700 Turek

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert zostanie zwrócona bez otwierania Wykonawcy i nie będzie podlegała procesowi oceny.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Termin składania ofert upływa z dniem 22 stycznia 2020 r. o godz. 12:00

VII.     Kryterium oceny ofert:

cena – 100 %

VIII.   Ważność oferty

Oferta jest ważna przez okres 30 dni od jej złożenia.

IX.      Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Turkowicach - Anna Okońska

tel.: 63 289 96 03 (gabinet dyrektora)

e-mail: turkowice3@wp.pl.

Dyrektor Szkoły

/-/ Anna Okońska

 

Załączniki

Metryczka

Wytworzono:2020-01-15 16:37przez:
Opublikowano:2020-01-15 00:00przez: Administrator
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Turkowicach
Odwiedziny:544

  • Brak wpisów.